Összefog a Porsche és az Audi, és ez nekünk lehet jó hír
A tervek szerint olyan platformot fejlesztene az Audi és a Porsche, amire mindkét cég tud majd elektromos autót építeni.
A tervek szerint olyan platformot fejlesztene az Audi és a Porsche, amire mindkét cég tud majd elektromos autót építeni.
A horvát Rimac Concept Two borzasztó erős lesz, de nem csak ezzel fog kitűnni az elektromos autók közül.
Az autóipar nagyágyúinak összefogásának köszönhetően hazánkban is telepítenek néhány szupertöltőt. Mutatjuk, hogy hol.
A Hyundai február 27-én rántja le a leplet a Kona elektromos változatáról, de a cég előzetesen már elmondta, milyen autóra számíthatunk.
Stuttgartban már javában a következő generációs S osztályon dolgognak, íme az első információmorzsák a többek közt tisztán elektromos változatban is készülő luxusautóról.
A Model S közismerten nem szenved hiányt erőben, így logikus lépés, hogy igazi versenyautót faragnak belőle.
A Model S közismerten nem szenved hiányt erőben, így logikus lépés, hogy igazi versenyautót faragnak belőle.
Soha többet az előtérben szanaszét heverő páratlan papucsok. Mutatjuk, hogy a Nissan hogyan kezeli a problémát.
Rövidesen Magyarországon is gyártanak elektromos járműveket, ám a profilváltás a beszállítók nagy részét hátrányosan érintheti.
Újabb bizonyíték arra, hogy a fiatalosan trendi brit prémiummárka hamarosan leleplezi első villanyautóját.
A rengeteg villanyautót a környezettudatosság jegyében kapták az amerikai rendőrök, de nem használják őket, vagy ha igen, akkor nem arra, amire kellene.
A horvát Rimac már a Genfi Autószalonra készül, meg is mutatták, mivel.
A Corsa nagyon sokáig volt belépőszint az autózásban nálunk is, a jövőben az elektromos autózásban is betöltheti ezt a szerepet.
Jelek szerint a bajor márka villanymotoros modelljeit használók igen elégedettek a hangtalan suhanással.
Elkészült a Formula E második generációs autója, ami a következő három évben szolgálja majd ki a mezőnyt.
A svédek a legtöbb autógyártót egy évvel megelőzve, már 2019-ben piacra dobják az elektromos autójukat.
Minden jel arra mutat, hogy a villanymotorok a személyautók után a sokkal nagyobb járgányokat is meghódítják maguknak.
Először csak vezetni tanultak a gyerekek a kínai Csungking egyik autókereskedésében, aztán úgy döntöttek, dodzsemeznek egyet.
Úgy tűnik, az emberi találékonyság határtalan, valaki ugyanis egy naranccsal verte át a Teslát.
Az elektromos autózás egyik nagy előnye többek között az, hogy nem csak a hatalmas autókonszernek tudják megengedni maguknak a technológiát. Így aztán ilyen egyedi kis csodabogarak is ellephetnék az utakat.